måndag 12 december 2011

NYA SMYCKEN NU TILL JUL!

Här kommer fler modeller som är till salu just nu samt priser (alltid inkl frakt). Lämna en kommentar eller maila om du är intresserad av att beställa. Vid köp över 2.000 kronor ges 10% rabatt på hela köpet.
Vet inte hur det är för er men jag ÄLSKAR smycken då de kan ändra en hel outfit och lyfta en tråkig svart klänning till oanade höjder. Har hunnit tillverka 2 stycken den senast veckan, vad tycker ni om dessa? Kanske man kan önska från jultomten ;-D
Stora sötvattespärlor, silverhjärtan och silverkedja. Exklusivt och dessutom enkel att variera på många olika sätt, flexibel i längden. Säljes för 1.650 kronor inkl frakt.



Om man har denna berlock med stor sötvattenspärla (Pris 350 kronor inkl frakt) kan man variera halsbandet, så här:







Vackert barnhalsband, ca 36 cm i längd och alldeles ljuvlig! Älskas av mina två prinsessor.
ALLT är nickelfritt och med OTROLIGT vackra halvädelstenar som formats till blommer, hjärtan och bommor). Pris 550 kronor inkl frakt. JUST detta exemplar är min lilla prinsessas med jag kan göra liknande för utsatt prislapp.



Här kommer mera inför julens festligheter!
Denna skönhet kostar 1.450 kronor inkl frakt (otroligt vackra Keishipärlor och silver lås).
Längd cirka 43 cm.




Enkelt, stilrent och vackert silverhalsband med fina syntetiska opaler. Längd max ca 43,5 cm.
Kan regleras från 38-43,5 cm.
Pris 950 kronor inkl frakt.


Ett vackert halsband med handgjord, hamrad silverring, swarovski pärlor och vacker sötvattenspärla.Pris 1.050 inkl frakt.

Långt pärlhalsband i röda toner med silverdelar och massor av söttvattenspärlor.
Pris: 1.250 kronor inkl frakt. Perfekt julklapp!!


Kan varieras på många olika sätt.

Ha en fortsatt fin kväll! Ni kan maila mig om ni är intresserade eller lämna en kommentar med angivande av eran mailadress så kontaktar jag er.
Ha en fin dag och tack för titten!

Follow my blog with Bloglovin

Inga kommentarer: